NYHETSARKIVET
28 jan 2014 12:06
SPP prisat för sitt kundcenter
SPP Kundcenter har utsetts till segrare i SM i kundservice med motiveringen "2013 års vinnare i klassen Försäkring tar väl hand om varje inringande kund och får denne att känna sig betydelsefull. Tack vare omfattande kompetens och trivsam ärendehantering segrar SPP".

Det meddelar SPP.

”Det är i kontakten med våra kunder som vi kan göra störst skillnad för den enskilde. Därför är jag extra stolt över utmärkelsen Sveriges bästa kundcenter”, säger Sarah McPhee, vd SPP, i ett uttalande.

Det är andra året i rad som SPP prisas för sin kundtjänst.

”Det är en mäktig känsla. Att vinna en gång är bra. Att vinna två gånger är fantastiskt och en ännu större prestation. Nu har vi satt ribban för lägstanivån och höjer vår ambition ytterligare”, säger Mathias Norderstål, Chef SPP kundcenter, i en kommentar.
Pensionsnyheterna i Sverige AB
Rapsgatan 1
118 61 Stockholm
info@pensionsnyheterna.se
www.pensionsnyheterna.se
Orgnr: 559339-5907